Najnowsze Wpisy

I'm return Komentarze (0)
17. grudnia 2002 21:00:00
linkologia.pl spis.pl

Hello.Sorry ze tak dlugo nie pisalem.Poprostu mialem nie chec po jednej akcji:) .Ale dzisiaj mi cos strzelilo do glowy wiec moge napisac
cos.Oczywiscie nie bede wszystkiego opisywal,bo za duzo wszystkiego sie dzialo
.Ale musze napisa pare slow,o imprezie urodzinowej Dagny ojca.Poprostu byla mega,
znowu byl Nowak(215-jezeli ktos nie wie to jest reprezentant druzyny polski w siatkowce)
,i Zaglumny.Bylo duzo picia(oczywiscie za friko :)) jednym slowem zaj.... impreza.
Oczywiscie chce podziekowac 5 osobom.I i II to-DAgna i Dominika:dzieki wam za zaproszenia i
0,xx l :).III i IV to SHA i JAcunia,wam dzieki ze wpadliscie po mnie nie paczac na zegarek(23:48)
,no i V-Kamil, dzieki ci za ......... power(wiesz o co chodzi). Wrocilem z imprezy
o 02:xx nie pamietam dokladnie(nie bylem pijany).Rano(o 10) obudzila mnie matka
i kazala mi sprzatac :( Skonczylem o 16.A o 16:20 przyjechali do mnie goscie z Ukrainy
no i zalegali u mnie do 23:00.Wiec jaki wniosek z tego mozna wyciagnac?-Tadzio
po raz kolejny idzie do szkoly nie przygotowany.Jeszcze dzisiaj pisalem sprawdzian z Angla(ale chyba spoko mi poszlo)
A teraz siedze i ciesze sie bo kupilem za wlasna kase(ciezko zarobiona :)) sobie krzeslo do biurka.Jest bardzo wygodne ;)
Dobra musze mykac.MAm nadzieje ze od dzisiaj bede pisal regularnie,wiec zapraszam do odwiedzania tej stronki!!!!!!!
Respect :)))))))

rusek : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

g-a-b-a | hybri | ai6612 | kasiasty | shazz | Mailing